Բրենդի զարգացումն ու առաջխաղացումը կախված է ոչ միայն հաճախորդներից, մատակարարներից, դիստրիբյուտորներից, այլև գրաֆիկական դիզայներներից: Դիզայնը ուղղակիորեն ազդում է ապրանքի վաճառքի վրա: Ըստ մարքեթոլոգների՝ գնման որոշումների մոտ 70% – ը տեղի է ունենում անմիջապես վաճառասրահի ցուցապահարանների մոտ: Ապրանքի փաթեթավորման դիզայնի ֆունկցիոնալ խնդիրն է պաշտպանել ապրանքը փոխադրման և պահպանման ժամանակ:
Իսկ մարքեթինգային խնդիրն է՝ տեղեկացնել, ցուցադրել, առանձնանալ, փոխանցել սպառողական փորձը և, իհարկե, վաճառել:
Պրոդուկտի դիզայնի ստեղծումը բաղկացած է մի քանի փուլերից, որոնց հաջորդականության պահպանումը կարևոր է: Այդ փուլերն են՝
«Սպարսիս» մարքեթինգային ընկերության կողմից իրականացված պրոդուկտի փաթեթավորման դիզայնի օրինակներին կարող եք ծանոթանալ այստեղ։