Search
Close this search box.

Սոցիալական մեդիա մարքեթինգ (SMM)

SMM (Սոցիալական մեդիա մարքեթինգ)․ վերջին տարիներին այս տերմինը հաճախ է օգտագործվում տարբեր հարթակներում, սակայն SMM-ի մասին պատկերացումները և կատարվող գործողությունները ոչ միշտ են համընկնում իրականության և հասկացության էության հետ:

Պրոֆեսիոնալ SMM ծառայությունների միջոցով Դուք կարող եք՝

  • Բրենդի շուրջ համախմբել բոլոր այն անձանց, ովքեր համարվում են տվյալ ապրանքի կամ ծառայության պոտենցյալ սպառող և օգտվում են սոցիալական ցանցերից, այսինքն ստեղծել թիրախավորված լսարան,
  • Ստեղծել դրական վարկանիշ, տարածել, ուղղորդել, կառավարել ձևավորված լսարանը,
  • Ստեղծել այնպիսի կոնտենտ (տեքստ, լուսանկար, վիդեո նյութեր և այլն), որը օգտատերերը կընթերցեն, կդիտեն, կհավանեն ու կտարածեն:

Սոցիալական հարթակներում մեր կատարած աշխատանքներին կարող եք ծանոթանալ հետևյալ հղմամբ՝ սոցիալական մեդիա մարքեթինգ (SMM) բաժնում։ 

 

Ուղարկել CV