SMM-ը սոցիալական մեդիա հարթակների համար կոնտենտի ստեղծումն է՝ ապրանքներ կամ ծառայություններ առաջխաղացնելու, բրենդի ճանաչելիությունը բարձրացնելու և թիրախային լսարանի հետ կապեր ստեղծելու համար:
Սոցիալական մեդիա մարքեթինգն արժեքավոր և օգտակար է բիզնեսի աճի համար, բայց անպայման պետք է հասկանալ, թե որ հարթակներում է թիրախային լսարանն անցկացնում իր ժամանակը:
Շնորհիվ լայն կիրառության և տարածվածության, սոցիալական մեդիան բիզնեսների համար այսօր հանդիսանում է ամենաարդյունավետ մարքեթինգային աղբուրներից մեկը:
Ահա SMM-ի մի շարք առավելություններ
Կախված շուկայի տեսակից, թիրախային լսարանից, գործունեության տարածաշրջանից և շատ այլ գործոններից՝ արդյունավետ հարթակները կարող են էականորեն տարբերվել:
Հաշվի առնելով օգտատերերի քանակն ու հայտնիությունը, ամենատարածված և արդյունավետ սոցիալական մեդիա հարթակներն են Facebook-ը, Instagram-ը, LinkedIn-ը, Twitter-ը, Tiktok-ը և Snapchat-ը:
«Սպարսիս» մարքեթինգային ընկերության SMM ծառայությունները ներառում են՝
Մեր կողմից իրականացված նախագծերին կարող եք ծանոթանալ այստեղ: