Կոնտենտ մարքեթինգը մարքեթինգային ռազմավարություն է, որն օգտագործվում է թիրախային լսարանին գրավելու, ներգրավելու և պահպանելու նպատակով՝ հոդվածների, հրապարակումների, տեսանյութերի, լուսանկարների, փոդքասթների և բովանդակության այլ տեսակների օգտագործման միջոցով:
Կոնտենտ մարքեթինգն արդյունավետ օգտագործելու համար պետք է ճիշտ բովանդակություն ներկայացնել «վաճառքների ձագարի» յուրաքանչյուր փուլում՝ բրենդի ճանաչելիությունից մինչև վաճառքներ: Հաջող ռազմավարությունը կարող է շոշափելի օգուտներ և առավելություններ տալ բիզնեսին մրցակցային շուկայում, որոնք են՝
Կոնտենտի ստեղծումը կարևոր է ինչպես սոցիալական հարթակներում, այնպես էլ SEO ռազմավարության մեջ, արտաքին, ռադիո, TV գովազդներ մշակելիս, միջոցառումներ կազմակերպելիս։
«Սպարսիս» մարքեթինգային ընկերությունը մատուցում է կոնտենտ մարքեթինգի հետևյալ ծառայությունները.
Մեր կատարած աշխատանքներին կարող եք ծանոթանալ այստեղ: