Թվային մարքեթինգը (օնլայն մարքեթինգ, դիջիթլ մարքեթինգ) կայքերի, հավելվածների, սոցիալական մեդիայի, որոնողական համակարգերի և այլ թվային գործիքների կիրառումն է ծառայություններ կամ պրոդուկտներ գովազդելու, վաճառելու, բրենդի ճանաչելիությունը մեծացնելու կամ բիզնեսի համար այլ կարևոր խնդիրներ լուծելու նպատակով:
Թվային մարքեթինգն օգնում է բիզնեսին զգալիորեն ընդլայնել լսարանն ու հաճախորդների թիվը: Ծախսերի տեսանկյունից այն սովորաբար ավելի արդյունավետ է, քան ավանդական մարքեթինգային գործիքները, և հնարավորություն է տալիս ամենօրյա գրաֆիկով վերլուծել արդյունքներն ու փոխել ռազմավարությունն ըստ անհրաժեշտության:
Ահա թվային մարքեթինգի գործիքակազմն օգտագործելու մի շարք առավելություններ՝
«Սպարսիս» միջազգային մարքեթինգային ընկերությունը մատուցում է դիջիթլ մարքեթինգի հետևյալ ծառայությունները