Search
Close this search box.

Ինչպե՞ս ստեղծել բրենդի պատմություն. ռազմավարության օրինակներ Sparsis-ից

Բրենդի պատմությունը պարզապես ընկերության մասին պատմություն չէ, դա նրա նպատակների, արժեքների և աշխարհի մասին հայացքների պատմությունն է: Այս հոդվածում մենք կդիտարկենք ազդեցիկ բրենդի պատմություն ստեղծելու հիմնական քայլերը և ինչպես դա կարող է օգնել ձեր ապրանքանիշին առանձնանալ մրցակիցներից՝  բրենդի ռազմավարության ստեղծում իրականացնելիս:   Նպատակի և արժեքների սահմանում Նպատակն ու արժեքները ցանկացած

Տեսնել ավելին
How to choose Marketing Agency for Your Businesses

Կարևոր կետեր, որոնք պետք է հաշվի առնել բիզնեսի համար թվային մարքեթինգի ընկերություն ընտրելիս

Ժամանակակից աշխարհում, որտեղ համացանցը հսկայական դեր է խաղում յուրաքանչյուր մարդու կյանքում, բիզնես գործունեությամբ զբաղվողները գնալով ավելի շատ են դիմում թվային մարքեթինգի ծառայություններ մատուցող ընկերություններին՝ իրենց ապրանքներն ու ծառայությունները հասարակության լայն զանգվածներին ներկայացնելու համար: Անկախ ձեր բիզնեսի չափից, ճիշտ թվային մարքեթինգային ընկերություն ընտրությունը կարող է էական ազդեցություն թողնել ակնկալվող արդյունքների վրա:

Տեսնել ավելին
Trends and Innovations in Armenian Advertising

Թրենդներն ու նորությունները հայկական գովազդում

Եկեք այսօր սուզվենք Հայաստանում գոյություն ունեցող գովազդի աշխարհ և բացահայտենք տվյալ ճյուղը ձևավորող վերջին թրենդներն ու նորարարությունները: Բայց նախ, եկեք հասկանանք, թե ինչ է գովազդը: Գովազդի սահմանումն այսպիսին է, գործիք/գործողություն, որն օգտագործվում է հանրության ուշադրությունը ինչ-որ բանի, սովորաբար ապրանքի կամ ծառայության վրա հրավիրելու համար: Ինչպես մենք բոլորս գիտենք, գովազդի աշխարհը

Տեսնել ավելին
SMM step by step guide

Ինչպե՞ս ստեղծել հաջողված սոցիալական մեդիա ռազմավարություն․ քայլ առ քայլ ուղեցույց 

Թվային աշխարհը օրեցօր ընդլայնում է իր դերն այժմյան աշխարհում։ Առօրյայում ավելի ու ավելի են մեծանում սոցիալական հարթակներում օգտատերերը։ Ըստ վերջին վիճակագրական հետազոտությունների՝ 2024 թվականի հունվարի դրությամբ սոցիալական մեդիա հարթակներում օգտատերերի քանակը հասել է 5.35 միլիարդի, որը համաշխարհային բնակչության 66․2% է։ Այս տեսանկյունից SMM-ը բիզնեսի համար դարձել է անհրաժեշտություն, քանի որ

Տեսնել ավելին

Պորտֆոլիո

Ուղարկել CV