SEO-ն բիզնեսի համար կարևոր բանալի բառերով կայքի դիրքերի բարելավումն ու տեսանելիության բարձրացումն է որոնողական համակարգերում՝ ավելի շատ այցելություններ և կոնվերսիա ապահովելու նպատակով:
Վեբ կայք ունեցող բիզնեսների համար SEO-ն թիրախային այցելություններ գեներացնելու լավագույն միջոցն է: Երբ մարդիկ ցանկանում են ինչ-որ ծառայություն, ապրանք կամ ինֆորմացիա գտնել, նրանց ճանապարհորդությունը սկսվում է հիմնականում որոնման գործընթացից: Որքան ավելի բարձր է կայքի դիրքը որոնման արդյունքներում, այնքան ավելի մեծ է հավանականությունը, որ պոտենցիալ հաճախորդը կհայտնվի հենց մեզ մոտ:
Որոնողական համակարգերի արդյունքների էջերը հարստացված են բազմաթիվ հնարավորություններով, որտեղ հայտնվելու դեպքում հնարավոր է էականորեն տարբերվել մրցակիցներից: Դրանք են՝
Եվ գլխավորը՝ չկա անհրաժեշտություն գովազդի համար ծախսել հսկայական բյուջեներ, եթե կայքը Google-ում ունի բարձր դիրքեր և տեսանելիություն:
Ընդհանուր առմամբ, կայքի օպտիմալացումն ընթանում է երկու հիմնական ուղղությամբ՝
Ներքին օպտիմալացման դեպքում աշխատանքն ընթանում է կայքի ներսում, որտեղ վերացվում են առկա խնդիրները, օպտիմալացվում է կոնտենտը՝ վերնագրեր, ենթավերնագրեր, նկարագրություններ, լուսանկարներ և այլն:
Տեխնիկական օպտիմալացման դեպքում հայտնաբերվում և վերացվում են տեխնիկական խնդիրները՝ չինդեքսավորված էջեր, արագության բարելավում, անվտանգություն և այլն:
Արտաքին օպտիմալացման դեպքում բարձրացվում է կայքի տեսանելիությունն ու վստահությունը, ավելանում են այցելությունները՝ այլ ռելեվանտ կայքերում տեղադրված հրապարակումների միջոցով:
«Սպարսիս» մարքեթինգային ընկերությունը մատուցում է հետևյալ SEO ծառայությունները.