Search
Close this search box.

Լոգո դիզայն

Լավ լոգոն անմիջապես մտապահվում է և առաջացնում է վառ զգացողություններ: Լոգոտիպը ընկերության կամ բրենդի վիզուալ խորհրդանիշն է, որով այն կարելի է անսխալ ճանաչել։  Երբեմն այն կոչվում է նաև ֆիրմային նշան կամ տարբերանշան: Լոգոտիպի մշակումը և ստեղծումը կարևոր փուլ է բրենդի ինքնության ստեղծման ճանապարհին: Լոգոն արտացոլում է ընկերության առաքելությունն ու արժեքները:

Ինչպես ցանկացած այլ դիզայնի տարր, լոգոն հաճախ սուբյեկտիվ է գնահատվում՝ «դուր է գալիս, կամ ոչ» սկզբունքով, սովորաբար դա վերաբերում է գույնին կամ ձևին: Սակայն կան նաև լոգոն գնահատելու օբյեկտիվ չափանիշներ՝

  • արտացոլում է արդյոք տարբերանշանը ընկերության գործունեությունը կամ արտադրանքի հիմնական առանձնահատկությունները,
  • արդյոք չի նույնականացվում այլ լոգոների հետ և մտապահվում է,
  • արդյոք լավ է ընկալվում տարբեր կրիչների վրա, գունավոր, սև ու սպիտակ տարբերակով, փոքր և մեծ չափերով,
  • արդյոք ունի ներդաշնակ կոմպոզիցիա և գունային գամմա՝ չի առաջացնում տեսողական մերժում և կոնֆլիկտի մեջ չի մտնում այլ տեսողական տարրերի հետ:

Տարբերանշանները դասակարգվում են հետևյալ կերպ՝ խորհրդանշանային, տեքստային (տառային, թվային կամ տառաթվային), գրաֆիկական, կոմբինացված և այլն:

«Սպարսիս» ընկերության տաղանդավոր դիզայներները կստեղծեն ձեր ընկերության, ապրանքի կամ ծառայության համար այնպիսի տարբերանշան, որը կառանձնանա, կմտապահվի և կառաջացնի դրական ասոցիացիաներ:

 

Ուղարկել CV