Տարբերանշանը բրենդի վիզուալ խորհրդանիշն է, որն օգտագործվում է ապրանքանիշը մրցակիցներից տարբերելու, ընկերության արժեքներն ու ինքնությունը հանրությանը փոխանցելու նպատակով:
Wordmark (բառային նշան) – տեքստային լոգո, որը հիմնականում բրենդի անունն է (Google, Coca-Cola)
Lettermark (տառային նշան) – տիպոգրաֆիայի վրա հիմնված լոգո, որը հիմնականում կազմված է բրենդի սկզբնատառերից (օր.՝ NASA, HBO)
Brandmark (բրենդային նշան) – բրենդը ներկայացնող գրաֆիկական պատկեր կամ խորհրդանիշ (օր.՝ Apple)
Combination mark (կոմբինացիոն նշան) – լոգո, որը համատեղում է տեքստն ու խորհրդանիշը (օր.՝ Nike, Adidas)
Emblem (էմբլեմա) – տարբերանշանի ձև, որը ներառում է մի քանի տարր՝ ապտկերներ, գրաֆիկա, տեքստ, խորհրդանիշեր (օր.՝ Starbucks, Harley-Davidson)
Տարբերանշանի ստեղծումն իրականացվում է քայլ առ քայլ՝ հետազոտությունից մինչև պատվիրատուի կողմից վերջնական հաստատում:
Մեր կատարած աշխատանքներին կարող եք ծանոթանալ այստեղ: