Լավ լոգոն անմիջապես մտապահվում է և առաջացնում է վառ զգացողություններ: Լոգոտիպը ընկերության կամ բրենդի վիզուալ խորհրդանիշն է, որով այն կարելի է անսխալ ճանաչել։ Երբեմն այն կոչվում է նաև ֆիրմային նշան կամ տարբերանշան: Լոգոտիպի մշակումը և ստեղծումը կարևոր փուլ է բրենդի ինքնության ստեղծման ճանապարհին: Լոգոն արտացոլում է ընկերության առաքելությունն ու արժեքները:
Ինչպես ցանկացած այլ դիզայնի տարր, լոգոն հաճախ սուբյեկտիվ է գնահատվում՝ «դուր է գալիս, կամ ոչ» սկզբունքով, սովորաբար դա վերաբերում է գույնին կամ ձևին: Սակայն կան նաև լոգոն գնահատելու օբյեկտիվ չափանիշներ՝
Տարբերանշանները դասակարգվում են հետևյալ կերպ՝ խորհրդանշանային, տեքստային (տառային, թվային կամ տառաթվային), գրաֆիկական, կոմբինացված և այլն:
«Սպարսիս» ընկերության տաղանդավոր դիզայներները կստեղծեն ձեր ընկերության, ապրանքի կամ ծառայության համար այնպիսի տարբերանշան, որը կառանձնանա, կմտապահվի և կառաջացնի դրական ասոցիացիաներ: