Ռադիո և TV գովազդը դասակարգվում է ավանդական և պատմություն ունեցող գովազդային հաղորդիչների շարքին: Մեր օրերում, բացի FM ռադիոկայաններից և ալիքային հեռուստատեսությունից ակտիվորեն տարածվում են նաև օնլայն ռադիոկայաններն ու հեռուստատեսությունները:
Ռադիոգովազդ կամ հեռուստագովազդ պատվիրելիս առաջին հարցերը, որ մենք պատվիրատուի հետ հստակեցնում ենք թիրախային լսարանն է, թիրախային լսարանի լեզուն և ոճը, գովազդից սպասվող արդյունքները: Այս հարցերի ճիշտ պատասխաններն ունենալուց հետո նոր կազմակերպվում են մյուս պրոցեսները: Մեր ընկերությունը կկատարի մասնագիտական վերլուծություն, որի հիման վրա կստեղծի արդյունավետություն ապահովող ռադիո և TV գովազդ: