Լոգոտիպը ընկերության կամ բրենդի վիզուալ խորհրդանիշն է, որով այն կարելի է անսխալ ճանաչել։ Երբեմն այն կոչվում է նաև ֆիրմային նշան կամ տարբերանշան: Լոգոյի ստեղծումը կարևոր փուլ է բրենդի ինքնության ստեղծման ճանապարհին: Այն արտացոլում է ընկերության առաքելությունն ու արժեքները:
Ինչպես ցանկացած այլ դիզայնի տարր, լոգոն հաճախ սուբյեկտիվ է գնահատվում՝ «դուր է գալիս, կամ ոչ» սկզբունքով, սովորաբար դա վերաբերում է գույնին կամ ձևին: Սակայն կան նաև լոգոտիպի դիզայնը գնահատելու օբյեկտիվ չափանիշներ՝
Տարբերանշանները դասակարգվում են հետևյալ կերպ՝ խորհրդանշանային, տեքստային (տառային, թվային կամ տառաթվային), գրաֆիկական, կոմբինացված և այլն: «Սպարսիս»-ի կողմից ընկերության լոգոյի ստեղծման ժամանակ տարբերանշանի ձևի ընտրությունը կատարվում է հաշվի առնելով ոչ միայն տվյալ ոլորտի առանձնահատկությունները, այլ նաև պատվիրատուի ցանկությունները։
Մեր աշխատանքներին կարող եք ծանոթանալ այստեղ։