Search
Close this search box.

Ինչպե՞ս ստեղծել բրենդի պատմություն. ռազմավարության օրինակներ Sparsis-ից

Բրենդի պատմությունը պարզապես ընկերության մասին պատմություն չէ, դա նրա նպատակների, արժեքների և աշխարհի մասին հայացքների պատմությունն է: Այս հոդվածում մենք կդիտարկենք ազդեցիկ բրենդի պատմություն ստեղծելու հիմնական քայլերը և ինչպես դա կարող է օգնել ձեր ապրանքանիշին առանձնանալ մրցակիցներից՝  բրենդի ռազմավարության ստեղծում իրականացնելիս:   Նպատակի և արժեքների սահմանում Նպատակն ու արժեքները ցանկացած ապրանքանիշի հիմնարար ասպեկտներն են: Որոշեք, […]

Կարևոր կետեր, որոնք պետք է հաշվի առնել բիզնեսի համար թվային մարքեթինգի ընկերություն ընտրելիս

How to choose Marketing Agency for Your Businesses

Ժամանակակից աշխարհում, որտեղ համացանցը հսկայական դեր է խաղում յուրաքանչյուր մարդու կյանքում, բիզնես գործունեությամբ զբաղվողները գնալով ավելի շատ են դիմում թվային մարքեթինգի ծառայություններ մատուցող ընկերություններին՝ իրենց ապրանքներն ու ծառայությունները հասարակության լայն զանգվածներին ներկայացնելու համար: Անկախ ձեր բիզնեսի չափից, ճիշտ թվային մարքեթինգային ընկերություն ընտրությունը կարող է էական ազդեցություն թողնել ակնկալվող արդյունքների վրա: Այս հոդվածում մենք կանդրադառնանք, թե ինչպես […]

Թրենդներն ու նորությունները հայկական գովազդում

Trends and Innovations in Armenian Advertising

Եկեք այսօր սուզվենք Հայաստանում գոյություն ունեցող գովազդի աշխարհ և բացահայտենք տվյալ ճյուղը ձևավորող վերջին թրենդներն ու նորարարությունները: Բայց նախ, եկեք հասկանանք, թե ինչ է գովազդը: Գովազդի սահմանումն այսպիսին է, գործիք/գործողություն, որն օգտագործվում է հանրության ուշադրությունը ինչ-որ բանի, սովորաբար ապրանքի կամ ծառայության վրա հրավիրելու համար: Ինչպես մենք բոլորս գիտենք, գովազդի աշխարհը մշտապես զարգանում է, և կարևոր […]

Ինչպե՞ս ստեղծել հաջողված սոցիալական մեդիա ռազմավարություն․ քայլ առ քայլ ուղեցույց 

SMM step by step guide

Թվային աշխարհը օրեցօր ընդլայնում է իր դերն այժմյան աշխարհում։ Առօրյայում ավելի ու ավելի են մեծանում սոցիալական հարթակներում օգտատերերը։ Ըստ վերջին վիճակագրական հետազոտությունների՝ 2024 թվականի հունվարի դրությամբ սոցիալական մեդիա հարթակներում օգտատերերի քանակը հասել է 5.35 միլիարդի, որը համաշխարհային բնակչության 66․2% է։ Այս տեսանկյունից SMM-ը բիզնեսի համար դարձել է անհրաժեշտություն, քանի որ այն թվային մարքեթինգի կարևորագույն ուղղություններից […]

Տվյալների վրա հիմնված կոնտենտ մարքեթինգ. Հաջողության ստրատեգիա բիզնեսում

data driven content marketing

Թվայնացման և տեխնոլոգիաների զարգացման դարաշրջանում տվյալների վրա հիմնված կոնտենտ մարքեթինգը դառնում է հաջողակ բիզնեսի ռազմավարության անբաժանելի մասը: Այնուամենայնիվ, լսարանի ուշադրությունը գրավելու և պահպանելու համար պետք է ոչ միայն որակյալ բովանդակություն ստեղծել, այլև ճիշտ վերլուծել տվյալները՝ որոշելու համար, թե ինչն է աշխատում և ինչը՝ ոչ: Հենց այստեղ է գործում տվյալների վրա հիմնված կոնտենտ մարքեթինգ ռազմավարությունը։ Այն […]

Ինֆլուենսեր մարքեթինգի դերը B2B կոնտենտի առաջխաղացման գործում

Եթե ձեզ հետաքրքրում է ինչպես կիրառել ինֆլուենսեր մարքեթինգը B2B կոնտենտի առաջխաղացման համար, ամենայն հավանականությամբ  վերջին տարիներին ակտիվ եք եղել սոցիալական մեդիայի որևէ հարթակում, և հանդիպել եք ինֆլուենսերների, ովքեր որևէ սոց․ հարթակում հայտնի են ինչ-որ թեմատիկայով և ունեն մեծ թվով հետևորդներ: Եկեք հասկանանք, թե ինչու և ինչպես են բիզնեսները օգտագործում B2B ինֆլուենսեր մարքեթինգը և ինչ են […]

Ի՞նչ կապ ունեն լոգոները խնջույքների հետ

Անշուշտ, յուրաքանչյուր կազմակերպություն կամ դիզայներ մեկ անգամ հաճախորդից լսել է այս նախադասությունը. – Ինձ համար յուրահատուկ լոգո ստեղծիր: Իրականում այս նախադասությունը կարող է մի փոքր սթրեսի ենթարկել, քանի որ նախ պետք է հասկանալ, թե ինչ է նշանակում ՅՈՒՐԱՀԱՏՈՒԿ: Ձեր յուրահատկը կարող է տարբերվել մեկ ուրիշի յուրահատուկից, և հենց այստեղ է առաջանում խնդիրը։ Բայց եթե ՅՈՒՐԱՀԱՏՈՒԿ […]

Ինչպե՞ս SEO-ն օգնեց մեր քաղցած գործընկերոջը

Բիզնեսն առանց օնլայն ներկայացվածության վաղուց անհնար է պատկերացնել: Սոցիալական ցանցերը, որոնողական համակարգերը, կայքերն ու հավելվածները հասարակության բնականոն կյանքի անբաժան մասն են կազմում: Այսօր կխոսենք թվային մարքեթինգի ամենաբարդ և ամենահետաքրքիր ճյուղերից մեկի՝ SEO-ի (Search Engine Optimization) մասին և կփորձենք հասկանալ, թե ինչ է այն և ինչ օգուտ կարող է տալ բիզնեսին: Ենթադրենք՝ Դուք ունեք պիցերիա Երևանի […]

Ի՞նչ է քոփիրայթինգը

Copywriting-ը տեքստերի ստեղծման գործընթաց է՝ նպատակ ունենալով գրավել լսարանի ուշադրությունը, համոզել և դրդել որոշակի գործողությունների: Copywriting տերմինը գալիս է անգլերեն “copywriting” բառից, որը նշանակում է գովազդային նպատակներով «պատճենել» կամ տեքստ գրել:  Copywriting-ը մարքեթինգի և գովազդի կարևոր բաղադրիչ է: Քոփիրայթերները ստեղծում են տեքստային բովանդակություն տարբեր կրիչների համար, ինչպիսիք են գովազդները, մամուլի հաղորդագրությունները, հոդվածները, վեբ էջերը, բրոշյուրները։ […]

Ուղարկել CV