Search
Close this search box.

Ի՞նչ կապ ունեն լոգոները խնջույքների հետ

Անշուշտ, յուրաքանչյուր կազմակերպություն կամ դիզայներ մեկ անգամ հաճախորդից լսել է այս նախադասությունը.

– Ինձ համար յուրահատուկ լոգո ստեղծիր:

Իրականում այս նախադասությունը կարող է մի փոքր սթրեսի ենթարկել, քանի որ նախ պետք է հասկանալ, թե ինչ է նշանակում ՅՈՒՐԱՀԱՏՈՒԿ:

Ձեր յուրահատկը կարող է տարբերվել մեկ ուրիշի յուրահատուկից, և հենց այստեղ է առաջանում խնդիրը։

Բայց եթե ՅՈՒՐԱՀԱՏՈՒԿ բառը փոխենք ԹՐԵՆԴԱՅԻՆ բառով, ավելի կմոտենանք թեմային:

Լոգո ստեղծելը հետաքրքիր գործընթաց է, որտեղ ստեղծագործ միտքն ու արվեստը համակցվում են բրենդինգի և մարքեթինգային ռազմավարության հետ: Տարիների ընթացքում մենք ականատես ենք եղել լոգոյի դիզայնում միտումների էվոլյուցիային, որն արտացոլում է հասարակության անընդհատ փոփոխվող ճաշակն ու նախասիրությունները: Այսպիսով նստեք, ամուր կապեք ձեր ստեղծագործական ամրագոտին և միացեք մեզ՝ տեղափոխվելու լոգոների դիզայնի փոփոխության ճանապարհորդության:

Վերջին տարիներին ի հայտ եկած ակնառու միտումներից մեկը մինիմալիզմն է: Ընկերությունները, ինչպիսիք են Nike-ը և Apple-ը, մեզ ցույց են տալիս, որ ՔԻՉՆ ԱՎԵԼԻ ՇԱՏ Է: Տեղեկատվական գերծանրաբեռնվածության այս դարում պարզությունը դարձել է ցանկալի բարդություն:

Այն, ինչ բոլորին պետք է, պարզությունն ու էլեգանտությունն է:

Չնայած կա մի մեծ ԲԱՅՑ.

Եկեք պատկերացնենք, որ Դուք դեռահաս եք, ով հրավիրված է խնջույքի: Դուք նրբագեղ տեսք ունեք՝ mom ջինս, գեղեցիկ, թրենդային, կազմվածքն ընդգծող սպիտակ շապիկ՝ կրծքավանդակի վրա փոքր կտրվածքով: Եվ Ձեր հանդերձանքի միակ համարձակ դետալը ոսկե օղակաձև ականջօղերն են:

Մարդիկ վստահ ուշադրություն կդարձնեն Ձեզ և կկարծեն, որ թրենդային և գեղեցիկ եք։

Բայց հենց այն ժամանակ, երբ դուք պատրաստ եք լիովին տրվելու խնջույքին, գալիս է մի ըմբոստ դեռահաս, ով պատրաստ է խախտել բոլոր կանոնները, ով հագնված է վառ ու չափազանց աչքի ընկնող։ Պատկերացնեք՝ նրա հագին պատռված ջինսե տաբատ է, վարդագույն կորսետ, որը մի փոքր ցույց է տալիս նրա որովայնը և ավելի գրավիչ դարձնում կուրծքը: Նա հագել է թրենդային բարձրակրունկներ, մազերը կապել է բարձր և շպարով ստացել գեղեցիկ կատվային հայացք։

Ուշադրություն կդարձնեի՞ք նրան: Իհարկե կդարձնեիք։

Այժմ պատկերացրեք ինչ կլիներ, եթե այդ աղջիկները լինեին լոգո։

Հենց այսպիսի մաքսիմալիստական լոգոները համարձակ են և ուշադրություն են գրավում: Դրանք թարմ օդ են մինիմալիզմով հագեցած աշխարհում, և այնպիսի բրենդներ, ինչպիսիք են Gucci-ն և Versace-ն, օգտագործել են այս միտումը՝ ստեղծելու լոգոներ, որոնք արտահայտում են ճոխություն և շքեղություն: Եվ նրանք կարող են լինել նույնքան թրենդային, որքան մինիմալիստականները։

Ավելին, այդ խնջույքին կարող են ժամանել այլ շատ գերժամանակակից հյուրեր, ովքեր նույնպես մեծ ուշադրություն կհրավիրեն իրենց կողմ։

Գերժամանակակից լոգոները հետևյալն են՝

Յուրահատուկ գրություն։ Դիզայներներն այլևս չեն բավարարվում տարածված տառատեսակներով. նրանք ձգտում են եզակիության և անհատականության: Յուրահատուկ տառերը թույլ են տալիս տարբերանշաններին առանձնանալ ընդհանուրից՝ ունենոլով անհատականություն և բնավորություն: Վինտաժից ոգեշնչված տառատեսակներից մինչև ժամանակակից կալիգրաֆիա, հատուկ տառերը հավելյալ գեղարվեստական յուրահատկություն են հաղորդում լոգոյի ստեղծմանը: Ընկերությունները, ինչպիսիք են Coca-Cola-ն և Disney-ը, հայտնի են իրենց խորհրդանշական հատուկ տառեր պարունակող լոգոներով, որոնք անցել են ժամանակի փորձությունը:

Թվային հարթակների և սոցիալական լրատվամիջոցների աճի հետ մեկտեղ, ադապտացվող լոգոները դարձել են անփոխարինելի: Ադապտացվող լոգոները նախագծված են հարմարվելու տարբեր հարթակների և էկրանի չափսերի մեջ՝ պահպանելով դրանց տեսողական ամբողջականությունը: Google-ի և Airbnb-ի նման ապրանքանիշերն օգտագործել են այս միտումը՝ ստեղծելով լոգոներ, որոնք կարող են անխափան կերպով վերածվել ամբողջական խորհրդանիշի՝ պարզ, ճանաչելի խորհրդանիշի:

Վերջապես, գրադիենտները նորից դարձել են թրենդային։ Մի ժամանակ հնացած համարվող գրադիենտներն այժմ վերածնունդ են ապրում: Դիզայներները փորձարկում են վառ գույների անցումներն ու նուրբ ստվերները՝ իրենց լոգոներին խորություն և ծավալ տալու համար: Գրադիենտները կյանք են հաղորդում հարթ լոգոներին՝ տալով էներգիայի և արդիականության զգացում: Instagram-ի և Microsoft-ի նման բրենդերը օգտագործել են գրադիենտներ՝ ստեղծելու վիզուալ տպավորիչ լոգոներ, որոնք թողնում են մնայուն տպավորություն:

Ժամանակի ընթացքում կշարունակեն ի հայտ գալ լոգոյի ձևավորման նոր միտումներ՝ արտացոլելով դիզայնի և բրենդինգի անընդհատ զարգացող տենդենցը: Լինի դա մինիմալիզմ, մաքսիմալիզմ, հատուկ տառեր, դիզայն, գրադիենտներ կամ բոլորովին նոր բան, լոգոյի ձևավորումը միշտ կլինի դինամիկ և հետաքրքիր դաշտ: Այսպիսով, հաջորդ անգամ, երբ հանդիպեք տարբերանշանի, մի պահ ժամանակ տրամադրեք գնահատելու այն միտքն ու ստեղծագործականությունը, որը ներդրվել է դիզայնի մեջ և, խորհեք, թե որ միտումն է այն մարմնավորում:

Իսկ եթե պատրաստվում եք երեկույթի մասնակցել, ապա համեցե՛ք Sparsis մարքեթինգային ընկերություն։ Եթե պատրաստ եք լինել ուշադրության կենտրոնում, մենք ձեզ շատ թրենդային տեսք կհաղորդենք։

Ուղարկել CV