Search
Close this search box.

Ի՞նչ է քոփիրայթինգը

Copywriting-ը տեքստերի ստեղծման գործընթաց է՝ նպատակ ունենալով գրավել լսարանի ուշադրությունը, համոզել և դրդել որոշակի գործողությունների: “Copywriting” տերմինը գալիս է անգլերեն “copywriting” բառից, որը նշանակում է գովազդային նպատակներով “պատճենել” կամ տեքստ գրել:

Copywriting-ը մարքեթինգի և գովազդի կարևոր բաղադրիչ է: Քոփիրայթերները ստեղծում են տեքստային բովանդակություն տարբեր կրիչների համար, ինչպիսիք են գովազդները, մամուլի հաղորդագրությունները, հոդվածները, վեբ էջերը, բրոշյուրները։

Copywriting-ի նպատակն է որոշակի արձագանքներ և գործողություններ առաջացնել պոտենցիալ սպառողների մոտ: Քոփիրայթերները օգտագործում են տարբեր մեթոդներ՝ ընթերցողի ուշադրությունը գրավելու, ապրանքի կամ ծառայության նկատմամբ հետաքրքրություն ստեղծելու, դրա առավելությունները նկարագրելու և ընթերցողին ցանկալի գործողության դրդելու համար, օրինակ ՝ գնումներ կատարել կամ թողնել կոնտակտային տվյալներ:

Լավ քոփիրայթերը ասելիքը ձևակերպում է հստակ, համոզիչ՝ տեքստը դարձնելով ինքնատիպ, համապատասխանեցնելով թիրախային լսարանի սպասելիքներին: Քոփիրայթերները հաշվի են առնում նաև այն միջավայրը, որտեղ տարածվելու է տեքստային բովանդակությունը՝ հարմարեցնելով այն տվյալ միջավայրի լեզվամտածողությանը:

Քոփիրայթինգում գոյություն ունեն գովազդային և մարքեթինգային տեքստեր կազմելու տարբեր մեթոդներ, որոնցից ամենատարածվածներից է AIDA մեթոդը:

AIDA

AIDA մեթոդը copywriting-ի հիմնական սկզբունքներից մեկն է և օգտագործվում է արդյունավետ գովազդային տեքստեր ստեղծելու համար: AIDA հապավումը նշանակում է Attention (ուշադրություն գրավելը), Interest (հետաքրքրություն), Desire (ցանկություն) և Action (գործողություն): Այս մեթոդը օգնում է տեքստը կառուցել այնպես, որ գրավի ընթերցողի ուշադրությունը, նրա մոտ հետաքրքրություն առաջացնի ապրանքի կամ ծառայության նկատմամբ, ցանկություն առաջացնի և տանի գործողության:

Ահա, թե ինչպես է AIDA մեթոդի բաղադրիչներից յուրաքանչյուրը գործում քոփիրայթինգում:

  1. Attention (ուշադրություն գրավելը): Սկզբում տեքստը պետք է գրավի ընթերցողի ուշադրությունը: Վերնագիրը, առաջին նախադասությունը կամ գրաֆիկան պետք է լինեն համոզիչ և գրավիչ, որպեսզի ընթերցողը խրախուսվի և շարունակի ընթերցանությունը:
  2. Interest (հետաքրքրություն): Ուշադրություն գրավելուց հետո տեքստը պետք է հետաքրքրություն առաջացնի ընթերցողի մոտ: Այստեղ կարևոր է նկարագրել ապրանքի կամ ծառայության առավելությունները, ընդգծել դրա յուրահատկությունը և խոսել այն մասին, թե ինչպես դրանք կարող են լուծել խնդիրները կամ բավարարել ընթերցողի կարիքները:
  3. Desire (ցանկություն): Հաջորդիվ պետք է ընթերցողի մոտ ցանկություն ստեղծել ապրանք գնելու կամ ծառայությունից օգտվելու համար: Դրան կարելի է հասնել ՝ բերելով օրինակներ, հաջողության պատմություններ, այլ հաճախորդների վկայություններ, ինչպես նաև մանրամասն նկարագրելով այն օգուտները, որոնք ընթերցողը կստանա առաջարկն ընդունելու դեպքում:
  4. Action (գործողություն): Տեքստի վերջում անհրաժեշտ է դրդել գործողության: Այստեղ copywriter-ը ընթերցողին խրախուսում է կատարել որոշակի գործողություն, ինչպիսիք են գնումներ կատարելը, բաժանորդագրվելը, նյութը ներբեռնելը կամ ձևաթուղթը լրացնելը: Գործողության կոչը պետք է լինի պարզ, համոզիչ և ուղեկցվի կոնտակտային տվյալներով կամ հղումով:

Copywriting-ը մարքեթինգի ոլորտում կարևոր գործիք է, որն օգնում է ընկերություններին ուշադրություն հրավիրել իրենց արտադրանքի կամ ծառայությունների վրա, արդյունավետորեն հաղորդակցվել սպառողների հետ և հասնել իրենց բիզնեսի նպատակներին:

Ուղարկել CV