Search
Close this search box.
data driven content marketing

Տվյալների վրա հիմնված կոնտենտ մարքեթինգ. Հաջողության ստրատեգիա բիզնեսում

Թվայնացման և տեխնոլոգիաների զարգացման դարաշրջանում տվյալների վրա հիմնված կոնտենտ մարքեթինգը դառնում է հաջողակ բիզնեսի ռազմավարության անբաժանելի մասը: Այնուամենայնիվ, լսարանի ուշադրությունը գրավելու և պահպանելու համար պետք է ոչ միայն որակյալ բովանդակություն ստեղծել, այլև ճիշտ վերլուծել տվյալները՝ որոշելու համար, թե ինչն է աշխատում և ինչը՝ ոչ: Հենց այստեղ է գործում տվյալների վրա

Տեսնել ավելին

Ինֆլուենսեր մարքեթինգի դերը B2B կոնտենտի առաջխաղացման գործում

Եթե ձեզ հետաքրքրում է ինչպես կիրառել ինֆլուենսեր մարքեթինգը B2B կոնտենտի առաջխաղացման համար, ամենայն հավանականությամբ  վերջին տարիներին ակտիվ եք եղել սոցիալական մեդիայի որևէ հարթակում, և հանդիպել եք ինֆլուենսերների, ովքեր որևէ սոց․ հարթակում հայտնի են ինչ-որ թեմատիկայով և ունեն մեծ թվով հետևորդներ: Եկեք հասկանանք, թե ինչու և ինչպես են բիզնեսները օգտագործում B2B

Տեսնել ավելին

Ի՞նչ կապ ունեն լոգոները խնջույքների հետ

Անշուշտ, յուրաքանչյուր կազմակերպություն կամ դիզայներ մեկ անգամ հաճախորդից լսել է այս նախադասությունը. – Ինձ համար յուրահատուկ լոգո ստեղծիր: Իրականում այս նախադասությունը կարող է մի փոքր սթրեսի ենթարկել, քանի որ նախ պետք է հասկանալ, թե ինչ է նշանակում ՅՈՒՐԱՀԱՏՈՒԿ: Ձեր յուրահատկը կարող է տարբերվել մեկ ուրիշի յուրահատուկից, և հենց այստեղ է

Տեսնել ավելին

Ինչպե՞ս SEO-ն օգնեց մեր քաղցած գործընկերոջը

Բիզնեսն առանց օնլայն ներկայացվածության վաղուց անհնար է պատկերացնել: Սոցիալական ցանցերը, որոնողական համակարգերը, կայքերն ու հավելվածները հասարակության բնականոն կյանքի անբաժան մասն են կազմում: Այսօր կխոսենք թվային մարքեթինգի ամենաբարդ և ամենահետաքրքիր ճյուղերից մեկի՝ SEO-ի (Search Engine Optimization) մասին և կփորձենք հասկանալ, թե ինչ է այն և ինչ օգուտ կարող է տալ բիզնեսին:

Տեսնել ավելին

Պորտֆոլիո

Ուղարկել CV