Search
Close this search box.

Տարբերանշանի ռեդիզայն

Տարբերանշանի վերափոխումը երբեմն խիստ անհրաժեշտություն է դառնում, հատկապես երբ ընկերությունը սկսում է ընդլայնել գործունեության սահմանները: Ժամանակակից տենդենցներին համապատասխան՝ Sparsis մարքեթինգային ընկերության կողմից իրականացվել է «Լա Վաշ» հացատուն-սրճարանի տարբերանշանի ռեդիզայն: Նոր լոգոտիպը շարունակում է պահպանել ընկերության գործունեության հիմնական ուղղության վիզուալ արտապատկերը, սակայն ներկայանում է նորովի՝ առավել վառ ու գունեղ երանգներով: Լոգոտիպի վերափոխումը հիմք դարձավ նաև ընկերության ամբողջական ռեբրենդինգի համար:

Ուղարկել CV