Midea Group բրենդի համար «Սպարսիս» մարքեթինգային ընկերությունն իրականացրել է մարքեթինգային արշավ, որի նպատակն էր Հայաստանում բարձրացնել բրենդի ճանաչելիությունը:
Արշավի ընթացքում օգտագործվել են բազմաթիվ գովազդային գործիքներ, ինչպիսիք են Meta Ads-ը, բաններային և TV գովազդները, ինչպես նաև ավանդական մարքեթինգի կոմպոնենտներ (բիլբոարդ, վահանակ, արտաքին գովազդ):
Մարքեթինգային բազմաթիվ աղբյուրների օգտագործման շնորհիվ Midea-ն ամրապնդեց իր դիրքերն ու մեծացրեց ճանաչելիությունը հայկական շուկայում: