Search
Close this search box.

Շուկայի ուսումնասիրություն և վերլուծություն

Բիզնեսի առաջխաղացում ապահովելու համար շուկայի ուսումնասիրության առաջնային քայլերից է ընդհանուր իրավիճակի վերլուծությունը, որի արդյունքում համադրվում են պահանջարկ-առաջարկ հարաբերակցությունները, շուկայի տարողությունը, ինչը հիմք է նախապատրաստում արտադրանքի կամ ծառայության արդյունավետ սպառման համար:

Շուկայի հետազոտության և վերլուծության շնորհիվ դուք ստանում եք տեղեկություններ այն մասին, թե՝

  • Ինչպիսին է շուկայական կառուցվածքը (շուկայի գնահատում),
  • Որքան է շուկայական պահանջարկը,
  • Շուկայական առաջարկների մեջ ինչպիսի բաց կողմեր կան,
  • Տեղեկություններ մրցակիցների շուկայական դիրքավորման և ռազմավարության մասին,
  • Հնարավոր ռիսկերի կանխատեսում և գնահատում։

Արդյունքում, պատվիրելով շուկայի ուսումնասիրություն, դուք հնարավորություն եք ունենում բացահայտել սպառողական շուկայի բոլոր անհայտ անկյունները, որի արդյունքում դուք կկարողանաք մշակել մարքեթինգային ճիշտ ռազմավարություն և համապատասխան ուղղությամբ տանել ձեր ընկերության առաջխաղացումը:

 

Ուղարկել CV